sjuk

jag är så himla gullig! igår skulle ja tillmormor och morfar oc sova som bor mellan husum och övik men då tänkte jag att ja kunde lika gärna kolla hur lång tid täfteå vägen tog så ja tänkte fara och överraska min pojkvänn efter träningen men när ja kom till husum hade han fortfarande träning så ja for till skolan och satt där utanför och väntade tills klockan blev typ 10 över 9 så kom simon till villan så ja for dit och va me han men efter att klockan bleve halv 10 va ja tvungen att fara hem för mormor blev orolig och de är ju en bit att köra med satt.. iaf så svarade han tillslut och då va de ju försent för då skulle ja ju hem men han fråga inte ens ifall ja ville komma förbi och säga hej när ja stått ute i 2 timmar! fatta va förkyld ja är nu. mitt huvud bara dunkar och ja sov me ett ton kläder inatt men va iskall när ja vaknade. FU!
NU VILL JA BARA ATT DE SKA BLI IDOL SÅ JAG KAN FÅ MYSA FRAMFÖR TVN MED EN BROWNIE OCH VANILJSÅS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0