puss

ha haft fullt upp denne vecka med so prov som jag hade idag så ha inte kunna skriva nått. men nu ha ja gjort bort de och de känns ganka bra. men ja våga inte säga nått innan jag vet hur de blev .. xD
idag efter skolan skydade jag mej direkt efter skolan till träningen för vi ha bara en timmes idag så man vill ju vara där i tid:D iaf så va de slapp träning, lite simning typ 40 längder kanske sen va de bara starter och vändningar. fick även veta att de va simläger i helgen som ja skulle på men ja palla seriöst inte så de skiter ja i och om någon månad ska ja va me i nån tävling nedanför sundsvall antagligen :) kanske hoppar på de :)
efter simningen for vi och köpte turkiskpeppar och choklad , MUMS!!! åh va ja va sugen. ikväll vi typ 11 ska ja iaf till mormor och morfar och ha de mysigt så ta ja moppen på skolan imorgon :D komma hem extra tidigt så då ska ja hämta mamma så ska vi på tracken och fixa elevrådströjorna så vi måste ha möte imorgon!

och sen vill ja bara säga att ja gillar min pojkvänn han är söt. puss på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0