hissa och dissa.

nu tänker ja börja hissa och dissa :D haha kul kul

jag vill hissa höstmodet! de är så himla snyggt och mysigt. nu när sommaren är slut och man inte kan ha bara ben så vill man bara slanga på sej halsduk och lite mysiga kläder :) visst vill man ha kvar lite sommar men hösten ä så mysig om man tänker efter!



jag vill me hissa kavaj! de är såååå snyggt. eller aa de beror på hur man ha de men till ett par svarta leggins och nån tröja me klackar är de så snyggt ! jag ha en me nitar på från only veromoda som ja anände på jul men ja vet inte vad ja ska ha den till eller jo men ja känner mej så uppklädd.. :P aja ska ta den nån dag me! för de är så snyggt! orka ingen bild. alla vet hur de se ut






jag dissar "fjortisjackorna" DOM STORA FJÄLLRÄVEN! dom är så ful. och man ser så fet ut i dom. ne usch ja gillar som verkligen inte. visst ja tycker dom andra med lurvet är lite överdrivna med men inte lika mycke och ja tycker de bara är okej med dom när de börjar bli riktigt kallt eller när man kör moped.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0