Where the Wild Things Are

haha, bara jag som älskade boken where the wild things are när man va liten? :)
jag älskade när mamma läste den boken för mej när jag va liten, den va så spännande :P
den ha iaf komme ut på film nu och jag tänker ta och se den när den ha laddats hem :) eller aa jag tänker se den ikväll :)


Nioårige Max rymmer hemifrån och seglar över havet för att bli kung över ett förunderlig rike med jättelika,
luddiga Vildingar - men att vara kung kanske inte är så bekymmerslöst som det ser ut! En magiskt och visuellt
överraskande version av Maurice Sendaks hyllade klassiker som utforskar den glada och vilda lek i tid och rum
som vi kallar barndom.

 



här är bilder från boken

och bilder från filmen

 

( klicka på bilderna så blir som stor )

asså gubben ser så himla mysig och fluffig ut! :O

nu ska jag iaf se the last airbender för den ha äntligen komme ut på tankafetast :D

och de är bara 15% kvar och jag började ladda hem den för 10min sen :) kungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0