sjuk.

är hemma och är fortfarande sjuk. men nu ska jag ta en sväng på graven och kolla om stenen har kommit.
min doktor ha även ringt idag och jag ha inge magsår iaf :)
det är vell de som gör dagen.. men på onsdag så ska mamma hämta ut mer medecin för en månad framåt. jag är så jävla less på att dom inte bara kan hitta felet och låta mej äta vad jag vill! JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!
jaja, ha iaf laddat ner alvin och gänget 2 så jag ska ta och se den när jag komma hem.
blir nog ingen skola imorn heller, inte om de är som nu.. mitt huve håller på att sprängas och min näsa är helt fuckad och jag hostar som jag vet inte vad.. men ha iaf bara 35 graders feber. men de är vanligt för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0