praoaoaoaoaoo:D

jag är sur. jag få inte dricka oboy fören jag är bra i magen, och de komma ta typ 30 år.

andra praodagen idag då, idag slog jag in 4 paket och räknade lite tröjor sen sov jag resten av dagen :) imorgon ska jag sitta i massagestolen hela dagen ! eller aa om jag inte ha nå annat att göra :P aja efter praoen som slutade typ halv 3 så gick ja in till stan och fikade på mammas jobb sen for vi hem :)
skulle egentligen va med sandra och klippa och sätta i löshår på nån men sandra kunde inte så de blir nån annan dag, jag ska iställe fortsätta städa garderoben och sen se dhw och cugar town :D

åhåhåhåhåh, på torsdag ska jag vara med anton :D och imorn eller torsdag få jag min snygga jacka :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0