prao :)

idag började jag dagen så underbart asså! jag försov mej. mamma fick skjutsa mej och jag va på praoen en timme.
sen så skulle jag på thai/kinamassage och de va ass skönt fick massa värme och allt, men måste äta nån skit medecin för magen. de possetiva är att jag ska få massage på måndag igen! :) och dë komma bli mer gånger me :) typ 6 st :D

aja sen for jag hem och åt och for tebax och där satt jag med pajas och den andra hunden i typ 2 timmar och sen slutade jag och då for jag på träning och satt och kolade på och drack icecapuchino eller hurfan de stavas och spelade doodlejump och jag slog antons rekord! :D aja sen gick jag på stan köpte en tröja och träffa matte och kikkiina och sen for jag hem städade filmerna garderoben gav massa kläder till mamma som jag komma låna av henne senare xD och nu tänekr jag sova eller aa jag ska fösöka iaf :D

hela veckan komma bli underbar, jobbar halv 9 till halv 3 och har lunch 12-13 och sen så få jag typ bara va med hundarna och hitta på å roliga saker själv :) de är ganska så mysit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0