otroligt respektlöst.




i torsdags så kom den nya gravstenen.
den blev himla fin. jag är nöjd som fan.

nu ska jag berätta nått jag inte är nöjd med.


min pappas "bästakompis" pelle.
jag ha haft jätteproblem med att veta hur jag vill ha gravstenen och de va inte fören i slutet av sommaren jag mamma och nils hade bestämt oss. de va mamma som kom på denna superide att skriva in hans namnpå farmor och farfars sten eftersom han ligger breve dom. jag ville verkligen inte ha en liggande sten breve. då blirdom bara täckt med snö. men aja.
igrå kväll fick mamma ett samtal från pelle och hon va trevlig som vanligt. hon skulle gå ut till garagen och leta en nyckel samtidigt som hon pratade och då hörde vi ju inte vad dom pratade om. men iaf så hörde jag hur ledsen hon lät när hon kom in. och då hade pelle anklagat mamma för att de va hennes fel att de tog ett år innan den va klar. han hade sagt " måste de ta en sån jävla tid att få en gravsten klar" sen hade han sagt att allt va mammas fel oah hon fick inte ens en chans att förklara hur det var. hon la bara på sen. och när han ringde lite senare så svarade hon inte. och de skulle då fan inte jag gjort heller.
jag tar på mej ansvaret av att gravstenen var seg, men man ska då fan inte skylla på min mamma som ha gjort allt hon kunnat. hon hade egentligen inte ens med de att göra, men hon ville hjälpa mej och nils, och de skulle jag med ha gjort om jag va henne. pelle ha inte ens hört av sej på ett halvår poch sen ringer han upp för att skälla ut henne när han inte ha gjort ett skit själv. ne fyfan. du är då inte välkommen till pappas grav igen. om jag ser dej där täner jag då fan polisanmäla dej!
visst om mamma förlåter dej. men du förkänar inte min respekt, den ha du fan förstört. jag komma aldrig tillåta dej att komma nära oss igen.

jag är så sjukt förbannad, ÅÅÅÅÅH! asså jag får typ hyperdamp och jag vill bara ringa upp han och skälla ut han så jävla mycke! men han är inte värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0