julafton, önskelista

ja snart är de ju jul. och jag ha redan bestämmt vad jag ska ge hela min släkt, de gjorde jag i soras, de blir nått som passar oss, och många andra med. och just för stunden är de perfekt! alla ha användning för de när dom är deppade eller behöver finna tröst i nått, jag tror många fatta vad de är! men jag visar efter julafton ;)
min pojkvänn ska få nått alderles särskilt, jag tror han vet vad de är men jag tänker inte säga endå, om jag säger såhär, så är den inte hemgjord men man kan inte köpa de heller, de är helt unikt! :D
jag vet att han komma älska de!

nu ha jag gjort min önskelista med ! jag komma såklart få småprylar som kläder och sånt men de önskar man sej aldrig.  så här är årets önskelista för mej! :D



1. snowboard, vill helst ha den neon färgade för 5000:-
2. kamerastativ, vet inte vad dom ligg på men mellan 1-2000 :- beroende på vad man ska ha.
3. ett vitt renskinn, dom kostar ungefär 1500:-


motiveringar:


snowboarden: jag har redan en men behöve en till, den andra är 3 cm för kost, de känns ganska väl eftersom jag är van att åka, har åkt sen jag va 5. jag behöver egentligen en halfpipe bräda dör dom är mycke svikt i, och min som jag ha nu är verkligen inte de, och sen så är dom mycke smalare än vanliga, de gör de svårare att åka men de är lätt ät man kan. så en sån är de jag önskar mej mest!


kamerastativet: jag ha inget och de är ett måste när man ha systemkamera!

renskinn: jag är i fjälls väldigt ofta eftersom vi ha stuga där och då bråkar vi alltid och renskinnen och därför vill jag ha ett eget för då komma jag slippa att trängas med mina jobbiga kusiner! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0