hemma från skolan.

idag är jag hemma, för jag ha ¨så fruktansvärt ont i magen!
eller aa de börja gå över lite nu men de är för jag sutte med värmekudde hela dagen..
men funderar på att äta nått nu sen ska jag upp på ica och köpa kattmat och nått att äta ikväll.
sen måste jag gå ut med pajas med -.-
aja ha iaf fixat naglarna och hålle på så de lägger jag nog ut en bild på sen.
ihelgen händer inte så mycke, ikväll blirde bara att vara hemma med mamma och se idol . sandra sa att jag kunde va med dom men ja orkar nog inge de. imorgon komma min snyggaste pojkvänn hit efter hans match och sover här tills på söndag och sen så är de ju skola igen då. och sen på tisdag så ha jag och älskling vare tsm i 7 månader så då hoppas ja på att jag få vara med han ett tag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0