fjdsioa

asså detta är skit jobbigt.
förra vevkan va jag hemme denna vecka ha ja haft prao och nästa vecka är de lov. och de går ju så himla fort så de känns som den är över och den ha inte ens börja!
igår hade jag sån panik över de så när jag skulle baka så vispade jag först äggen och smöre iställe för äggen och socker.. sen glömde jag att he i mjölen och sen så vart allt annat bajs med.

idag gjorde jag iaf inget på praoen eller jo slog in några julklappar och spelade följde med birgitta och köpte nått till deras häst :P eller ja juste jag gjorde en tryckorder med :O och sen va jag med min älskling ett tag! ♥

praoveckan ha vare underbar, pajas ha haft kul och jag med. jag fick 2 mössor och mamma och nils fick varsin med ;) och sen så fick jag ett biokort med, JAG HATAR BIOKORT! men men de är ju faktiskt tanken som räknas ochde är mysigt med bio på vintern, så jag få vell ta me jossi matte och jass :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0