dsgsgrey b

nu ha jag fått hem min jacka. och även hunne äte. jackan är sketa snygg. den stårut lite på sidorna men den är snygg som fan endå! mamma kunde inte ha den de är en STOOORT +
men hon sa att hon skulle banta tills den passade :( , hon komma aldrig få låna den!
ikväll tänker jag se nått mysigt på tv medans mamma gör nån rökelsegrej på mina ben, de är skit skönt! och hon kinesthaisaken sa att vi skulle göra så varje dag i typ 10 minuter men vi glömde de igår, men ikväll måste de bli :D

imorgon ska jag va med anton. tror även atte kan bli um med sandra, för annars blire på lovet,
jag längtar redan tills på måndag och enånhalvtimmes massage ♥ lovley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0