bajsbajs

ha nyss sett på dhw asså de blir bara dåligare och dåligare..
klockan är halv 11 nu och mamma är i härnösand. men jag tänker stanna uppe och träffa henne innan jag går och lägger mej! de blir skola imorgon :) ÄNTLIGEN!
imorgon fyller bror 19 så då blire att gratta han sen ska jag äntligen få träna igen, de va 2 veckor sen nu. och de blir skönt som fan!
sen på torsdag så blire träning med och på freda blire nog jass och vara med henne i helgen. älskling ha cup :( så blir inte att vara med han på hela veckan :'( ´ha inte träffat han sen i torsdags så de är lite tråkigt.. aja life goes on.
nu sitter jag och lyssnar på miley cyrus when i look at you, den är så fruktansvärt bra!  åh älskar den!
hon på idol förstörde den aja.
nu ska jag se på film och fika lite och sen komma mamma änTliiiigen  hem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0