bajs

jaha. och då när jag såg på film så gick ju såklart hörlurarna sönder. nils komma döda mej.
när jag flyttade datorn till mamma för ung ett år sen så gick högtalarna sönder. så imorn när mamma komma hem blir de nog en sväng på onoff och äntligen fixa nya!
haha, jo jag såg även att dom gick sönder för att surre hade bite på kabeln! just my luck.
aja. då blire till att använda bärbara datorn igen då .. den är ju så seeg! få ta och radera alla filmer från den så blir det nog bra.

nu blire till och duscha. och de blir ingen skola imorn heller.. är fortfarande skit sjuk. ch de r så himla tråkigt att vara hemma! jag är less!!!!!! aja innan fredag ska ja dit iaf. men ja tänker inte va med på orienterings dagen på freda ifall det är såhär.
imorn blire till att plugga hela dagen iaf! måste läsa klart budda saken , en hel bok och göra typ 30 tal i matte (Y) lyckat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0