when I look at you

sitter med färg i håret !
idag så blev de fika på waynes
hitte avslutnings kläder med, fast ska gå och köpa dom imorn för jag la bara undan det :)
vi hittade paket till håkan :)
av oss ska han få fiskar kläder och en skiva och kanske nå spel , av mormor och morfar ska han få ett wii kanske :D hoppas han får ett rött eller svart :P
men de va bara ett förslag jag och mamma kom på, de va antingen de eller pengar till en utlansresa :P

mamma hittade med en klänning till jul, men hon trodde inte hon skulle köpa den för den va lång och hon ville ha en kort.
nu ska jag gå och skölja ur håret, och sen kanske färga det en gång till, få se hur detta blir . :)

och jag tänkte lägga ut bilder med. men de gick inte att ladda upp ..
på måndag ska jag till denna snygging ett tag! :)
 ( bild ur arkivet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0