jag saknar vintern och fjälls.



idag vart de badhuse då, och mitt hår är typ förstört. men men. efter de gick vi på max och anton åt sen satt vi på resecentre typ 1och en halv timme, nu tänker jag gå och se på tv och måla naglarna, kanske äta middag me om jag orkar.
imorn blire tåge till umeå me matte :D
och på fredag ska jag vara med evelina som jag inte träffat på typ 3 år!♥


 

 

I'd like to see them spend a week
Livin' life out on the street
I don't think they would survive
If they could spend a day or two
Walking in someone else's shoes
I think they'd stumble and they fall

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar fjälls med :) /kusinelin

2010-11-09 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0