myssönda me♥

jaha då hade man vare smart och la upp bilder på fb genom mobilen (för att slippa leta kabeln), sparade dom på datorn och tog bort dom på fb. men då sparas ju dom i ps format och de går inte att lägga ut här! SUR JG BLIR!

de va iaf 2 söta bilder på anton :D han tycker om dom han med ;)

på fredagen va jag bara hemma och såg idol, blev sur och sov. på lördan höll jag på fxa massa skit. och sen på kvällen komma jossi matte och jassn vi hade de myset och va vaken till 6 men de blev ju bara 5 . aja sen på söndan skulle vi till kyrkan så då följde anton, de tyckte han inte om men han tyckte iaf om mackorna :P de va mysit tyckte jag. 

sen for vi hem och spelade nhl, anton vann sen kom jag 2a håkan 3a och mamma sist (Y) sen gick vi upp såg bitch slap och somnade , på morgonen klöste jag han lagomt mycke och de blev fina sår , tog massa söta bilder på han för han hade lova att jag fick ta :D
vi spelade mer nhl och jag vann! sen spelade vi nå skjutspel och han dödade mej hela tiden! så himla taskigt :O

kl halv3 skulle jag iaf till thaikinamassageläkartante och så tog ´de 5 minuter så somna jag sen vakna jag efter 1 och en halv timme för då va hon klar :P de va sjukt skönt.
ska tillbaks på tisdag om 2 veckor för hon ska utomlands :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0