like a soldier, march on

imorgon är de fredag, och jag är värsta lycklig :)
men jag ha komme på att om jag ska hem först innan jag far till husum komma jag bli stressad som bara den!
för jag komma hem halv 6 sen går bussen till husum 20 över 6 så jag komma typ inte hinna :O 

när jag komma dit ska jag och malin på på ökiosken och köpa klubbor sen ska vi gå tillmichelle och lämna malins väska och sen ska jag michelle malin och jennifer på rio och äta :) värsta mysigt! 
och efter de så ska vi gå och kolla när anton ha match tror jag och sen ska vi på villan, eller anton säger det, men jag vägrar! jag kan gå dit om jossi och matte är där men aldrig annars!

och på kvällen ska jag sova hos anton och vi ska sova läääänge på lördag ha jag bestämmt, för nu är jag riktigt less på att kliva upp 6 varje morgon!

och nu sakna jag att ha långt hår, men imorn är de slut på längtan :D

massa gamla bilder på olika hårfärger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0