Life is ours, we live it our way

jag mår jätte illa och vill bara spy, men ingenting kommar .
var så himla hungrig idag, men allt ag fck i mej var keso .
jag orkar inte ens gå till sängen, för jag vet att jag inte komma kunna sova ..

allt jag önskar mej just nu är en normal mage så jag slipper allt dehär.

sitter och lyssnar på lite metallica, det gör alltid saken bättre .
ska no fortsätta se lite one tree hill sen försöka sova. för jag vill verkligen till skolan!
de känns så jobbit att behöva missa allt ..

ngra gamla söta skolbilder .
jag älskar min klass än fast den är lite konstig .



Kommentarer
Postat av: emelie

du har samma problem som mig med magen tror jag, lider med dig

2010-11-09 @ 00:39:00
Postat av: emelie

du har samma problem som mig med magen tror jag, lider med dig

2010-11-09 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0