Even when there's no one there for you march on

ÄRLIGHET

 

Ditt äldsta hångel? 2 år äldre tro ja ;O

Vad tycker du om kärlek? bajskorv tyck ja! eller inte.

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person? mm

Har du svårt för att bli kär? jag vet inte, och jag vill aldrig veta!

När kysste/hånglade du med någon sist? oj de va i lördags kanske?

Ångrar du det?neje, jag saknar det!

Är du singel? NEJ!

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: ne

Hånglat med fler än 50 pers: vem ha inte? ..

Hånglat med minst 2 pers på en kväll? nej

Gjort något riktigt dumt? ha vell alla.

Gjort något du verkligen ångrar? ha jag säkert, men de va nog värt de sålycklig som jag är idag.

Varit nykter på nyårsafton? ja

Åkt ambulans? nej

Gjort nåt olagligt? jag brukan gena i övergångs ställ :(

Blivit polisanmäld? ne

Slagit ner någon? på skoj så

Skämts över dina föräldrar? nej!

Skämts över dig själv? ne

Sagt jag älskar dig och menat det? ja!

Tar du droger? jag är inrte dum

Dricker du? ja oboy på morgon

Vilka kläder sover du i? olika

Varit kär? ja

Är du ensam nu? ja

Vill du gifta dig? ja

Vill du ha barn? ja 3 :D

 

SENASTE PERSONEN SOM

 

Sov i din säng? jag? annars anton

Du delade säng med? älskling

Såg dig gråta? vet inte

Fick dig att gråta? ja undra.

Du delade en cigg med? röker inte

Du gick på bio med? tro de på på eclipse eller hur de stavas men minns inte med vem:O

Skällde på dig? mamma säkert, men minns inte :O

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? kanske de.

Kramat någon? ja

Pussat någon? ne

Köpt någonting? ja

Sjungit? ja

Saknat någon? som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0