dsgfd

funderar på att  gå och föna håret, fast ne. de är så långt att gå 3 meter.
funderar på att gå ner och ta nått att dricka, fast ne. jag orkar inte gå nerför trappan.

sitter och väntar på att en film ska laddas hem, den är på 49% nu. och jag ha ont i ryggen.

imorn vill anton att jag ska följa han på hockey, de känns lite jobbigt..
på onsdag blire nog badhuset och på torsdag kanske umeå, vi får se vad lovet bjuder på.
sen resten få vi vell se de me.

ne nu ska jag ta mej i kragen och gå ner och ta nått att dricka, föna håret och sedan lägga mej och se film!




Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin




uppdate: nu ha jag hämta nått att dricka, fönat håre, och filmen är klar, så nu ska jag slänga mej i sängen och mysa med surre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0