don´t look back In anger.


i fredags så gick jag malin michelle och jennifer och åt på rio, alla åt kebabtalrick, men malin åt upp min med typ (Y)

sen gick jag malin och michelle och kolllade när anton hade match, men dom gick efter typ 10 minuter, men då va jag med pippi och han tog min kamera och knäppte 180 bilder..



efter hans match så for vi på villan :S de va tråkigt. som jag alltid sagt de vart!
men vi va bara där ett tag sen for vi hem till han och såg på film men jag somnade så då gick vi och la oss sen när vi vaknade så llåg vi kvar i sängen i 3 timmar för han vägrade kliva upp . och sen skulle jag hem.

när jag kom hem färgade jag håret. och nu är jag nästan helt nöjd. men ska färga det en gång till idag så blire nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0